menu +

Nákup na splátky Cetelem

Nakupovanie na splátky na www.mojehodinky.sk znamená jednoduchosť, komfort a bezpečný nákup z pohodlia Vášho domova.Splátky Cetelem je možné použiť len pre nákupy v celkovej hodnote od 120 € do 3400 €.

 cetelem-bez-navysenia-obsah-06-2016_1.jpg

Ako nakupovať na splátky:

1. Pridať do košíka

Vyberte si tovar, o ktorý máte záujem.
V detaile produktu nájdite odkaz ,,Nákup na splátky Cetelem“ a kliknite naň, zobrazí sa Vám kalkulačka, na ktorej si vypočítate splátky.
Tovar vložte do nákupného košíka kliknutím na políčko ,,Pridať do košíka“
V prípade, ak máte v košíku tovar, o ktorý máte záujem, v ďalšom kroku ,,Objednávka – Nákupný košík“ kliknite na políčko ,,objednať“.

2. Pokladňa

V ďalšom kroku objednávky ,,Pokladňa“ je potrebné zadať pravdivé informácie (dodaciu adresu, poprípade fakturačnú adresu, ak sa líši od dodacej).
Pri spôsobe platby zvoľte nákup na splátky Cetelem
Ak ste všetko potrebné vypísali kliknite na tlačítko ,,Pokračovať v objednávke“

3. Objednávka – overenie údajov

V tejto časti objednávky si prekontrolujte objednávku. Zakliknite okno „Prečíal som si a súhlasím s obchodnými podmienkami“ . Objednávku odošlete tak, že kliknete na tlačidlo ,,Záväzne objednať“.

4. Objednávka –potvrdenie + výber splátok

Pre výber splátok kliknite na tlačitko „Cetelem pokračujte tu“. Otvorí sa Vám okno, kde si vyberiete splátkový program, poistenie, počet splátok,..
Následne nato kliknite na tlačítko „Odoslať požiadavku“

4. Vyplnenie žiadosti Cetelem

Budete presmerovaný na stránku www.cetelem.sk, kde vyplníte formulár pre schválenie úveru.
E-mailom obdržíte identifikačné číslo, ktoré je potrebné zadať spolu s rodným číslom na https:www.cetelem.sk/eshop/ziadosť.php, kde sa dozviete výsledok rozhodnutia.

Po schválení online žiadosti o úver nám zašlite POŠTOU PODPÍSANÉ nasledujúce dokumenty:

  • 1x riadne podpísanú Zmluvu o spotrebiteľskom úvere (vytlačte po vyplnení on-line žiadosti)
  • 1 x spracovanie osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení
  • 1x kópiu občianskeho preukazu

Podnikateľ (SZČO) zašle s vyššie uvedenými dokumentami:

  • potvrdenie o podaní DP

Konateľ / Spolumajiteľ firmy zašle s vyššie uvedenými dokumentami:

  • ročné zúčtovanie preddavkov na daň alebo DP typu A alebo
  • 2 posledné výpisy z osobného účtu

Klient s trvalým pobytom na územi SR zamestnaný v ČR, AT, HU zašle s vyššie uvedenými dokumentami:

  • pracovná zmluva
  • 2 posledné vyplatné pásky
  • 2 posledné výpisy z osobného účtu kam je klientovi poukazovaná mzda

(schválenie úveru sa dozviete v priebehu niekoľkých minút, najneskôr však do 24 hodín) Výsledok rozhodnutia sa môžete dozvedieť aj na https://www.cetelem.sk/eshop/ziadost.php, na základe prideleného identifikačného čísla, ktoré obdržíte emailom po odoslaní žiadosti o úver.

Vasu zmluvnu dokumentaciu k spotrebitelskemu uveru si mozete vytlacit na nasledujucej adrese: http://www.cetelem.sk/online/tlac-zmluvy.php

Všetky doklady pošlite na adresu:

Neonus, s. r. o.
Miesteneho priemyslu 1247
029 01 Námestovo
e-mail: info@mojehodinky.sk
telefón: 0948 112 256

Odporúčame doklady zaslať doporučene, aby ste mali doklad o odoslaní.
Pokiaľ bude Váš úver schválený, doložené doklady a zmluvy budú v poriadku a tovar bude na sklade, bude Vám tovar okamžite expedovaný.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať e-mailom na info@mojehodinky.sk, telefonicky 0948 112 256 alebo kontaktujte priamo Cetelem 02/593 42 773.

Aké podmienky musím spĺňať pre nákup na splátky:

  • fyzická osoba, občan SR s trvalým pobytom na území SR
  • vek od 18 rokov
  • trvalý zdroj príjmov

Potrebujem:

  • občiansky preukaz
  • potvrdenie o príjmu alebo výplatné pásky; u SZČO potvrdenie o podaní daňového priznania; v prípade klienta dôchodcu – výmer o dôchodku zo Sociálnej poisťovne

Akým spôsobom je možné hradiť splátky:

  • bankovým prevodom
  • poštovou poukážkou z papierového výpisu

Priama platba

Priamu platbu hradíte v hotovosti priamo kuriérovi. Jej výšku si môžete určiť podľa možností vašej peňaženky od 0% do 90% ceny tovaru.

Mesačná splátka

Mesačnú splátku prispôsobíte rodinnému rozpočtu a máte istotu, že počas celej doby splácania ostane nezmenená.

Dĺžka splácania

Splácať môžete 6 až 36 mesiacov, vybrané tovary až do 48 mesiacov (v zásivlosti od typu úveru)

Výška úveru

Výška úveru sa pohybuje od 100,00 EUR do 17 000,00 EUR v závislosti od typu tovaru a zvoleného produktu.
Pri výške úveru do 3 400 EUR vám postačí len občiansky preukaz. Ak je výška úveru pri nákupe na splátky vyššia ako 3 400 EUR (pri podnikateľoch viac ako 1 000 EUR) je potrebné predložiť ďalšie doklady (potvrdenie o výške príjmu, doklad na overenie adresy).

Poistenie úveru

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky vám v spolupráci s Poisťovňou Cardif Slovakia, a.s. ponúka úverové poistenie, ktoré chráni vás a vašich najbližších pred finančnými ťažkosťami v prípade nepriaznivých životných situácií.

Súbory poistenia                                                      poplatok za poistenie
                                                                               (% z mesačnej splátky)    

Základný súbor poistenia pre prípady:
  • pracovnej neschopnosti
  • plnej a trvalej invalidity                                                                           3,33%
  • smrti
Štandardný súbor poistenia pre prípady:
  • smrti
  • plnej a trvalej invalidity
  • pracovnej neschopnosti                                                                           4,99%
  • poistenie spoludlžníka
  • hospitalizácie
Rozšírený súbor poistenia pre prípady:
  • straty zamestnania
  • pracovnej neschopnosti                                                                           6,99% *
  • plnej a trvalej invalidity
  • smrti
Komplexný súbor poistenia Istota

Poskytuje krytie v prípade:

  • pracovnej neschopnosti
  • plnej a trvalej invalidity
  • smrti
  • hospitalizácie v dôsledku úrazu                                          individuálne stanovený v zmluve o
  • krádeže tovaru kúpeného na splátky                                  poskytnutí spotrebiteľského úveru
  • home assistance (havaríjna situácia v
  • domácnosti, odomknutie zablokovaných
  • dverí v domácnosti, servis domácich
  • spotrebičov po záruke)
Komplexný súbor poistenia Istota plus

Poskytuje krytie v prípade:

  • straty zamestnania
  • pracovnej neschopnosti
  • plnej a trvalej invalidity
  • smrti                            
  • hospitalizácie v dôsledku úrazu                                           individuálne stanovený v zmluve o
  • krádeže tovaru kúpeného na splátky                                   poskytnutí spotrebiteľského úveru
  • home assistance (havaríjna situácia v                                                                                                       domácnosti, odomknutie zablokovaných v
    dverí v domácnosti, servis domácich                                                                                                                     spotrebičov po záruke)

* Pre osoby, ktoré sú v čase pristúpenia k poisteniu samostatne zárobkovo činnými osobami, tento súbor nezahŕňa poistenie pre prípad straty zamestnania. V prípade pracovnej neschopnosti však majú takéto osoby nárok na poistné plnenie v dvojnásobnej výške.
Poistenie vychádza zo Všeobecných poistných podmienok a Rámcových zmlúv o poistení. Podľa vašej situácie si môžete zvoliť jeden z troch ponúkaných súborov poistenia, pričom v prípade vzniku poistnej udalosti a pri splnení všetkých poistných podmienok, bude poisťovňa splácať čerpaný úver za vás. Poistenie sa stáva automaticky súčasťou vašej mesačnej splátky.

Výhody poistenia

poistenie uzavriete jednoducho podpísaním úverovej zmluvy
istota a bezpečie v prípade nepriaznivých životných situácií
rýchly postup pri likvidácii poistných udalostí

Oznámenie poistnej udalosti

Poistnú udalosť oznámi poistený spoločnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky, obratom od nej obdrží formulár, ktorý s požadovanými dokladmi zašle poisťovni, s ktorou bude ďalej rokovať o vybavení poistnej udalosti. Podrobnosti, ako aj ďalšie podmienky sú uvedené v Rámcových zmluvách o poistení, vrátane ich príloh a vo Všeobecných poistných podmienkach Poisťovne Cardif Slovakia, a.s., ktoré nájdete po prekliku na Dokumenty - Poistenie a zároveň sú k dispozícii aj v priestoroch spoločnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky

Spoločnosť BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky je zapísaná ako samostatný finančný agent v registri finančných agentov a finančných poradcov, v podregistri poistenia alebo zaistenia pod registračným číslom 74631 a je oprávnená vykonávať finančné sprostredkovanie od 12. 5. 2008.

Ako splácať

Kedy mám začať splácať úver?

Prvá splátka má splatnosť nasledujúci mesiac od nákupu tovaru. Odporúčame postupovať podľa informácií, ktoré zasielame v úvodnom liste po nákupe tovaru.

Aké údaje potrebujem na úhradu splátok?

Zúčtovacie údaje sú uvedené v úvodnom liste, zaslanom priamo na Vašu adresu. Prípadne nás kontaktujte:

  • telefonicky na linke 02/593 42 773
  • e-mailom (cetelem@cetelem.sk)

Zúčtovacie údaje na úhradu splátok sú nasledovné:

  • Č. účtu pre PREVODY z bankového účtu : 0020185698/6500 (Poštová banka)
  • Č. účtu pre úhradu POŠTOVÝM POUKAZOM TYPU U: 9000014665/7300 (ING bank)
  • Variabilný symbol: k dispozícii na úvodnom liste
  • Špecifický symbol: Vaše rodné číslo
  • Konštatný symbol: 0168 pre platbu prevodom, 0169 pre platbu poštovým poukazom
  • Výška mesačnej splátky: k dispozícii v Zmluve, alebo v Úvodnom liste zaslanom k vášmu úveru

Môžem uhradiť vyššiu sumu ako je min. mesačná splátka?

Kedykoľvek môžete hradiť vyššiu sumu ako je minimálna mesačná splátka.
Pri úhrade vyššej sumy odporúčame využiť jednorazový bankový prevod alebo vyžiadať si na pošte čistú poštovú poukážku typu U, túto vyplniť a uhradiť. Splatnosť mesačnej splátky je vždy 15. dňa aktuálneho mesiaca.

Môžem si predplatiť mesačné splátky?

Áno, mesačné splátky si môžete predplatiť aj na niekoľko mesiacov vopred.

Je možné požiadať o zmenu dátumu splatnosti mesačnej splátky?

Pre prípadnú zmenu odporúčame kontaktovať Klientský servis na tel. č. 02/593 42 773, kde Vám naši operátori vhodne poradia.

Ako evidujete deň úhrady splátky?

Podľa platných Všeobecných podmienok je dňom úhrady deň, kedy je splátka pripísaná na náš bankový účet. Pokiaľ nebude splátka pripísaná na účte Cetelem do konca aktuálneho mesiaca, nasledujúci mesiac Vám bude účtovaný poplatok za omeškanie.

Ako mám postupovať, keď mám uhradenú splátku a napriek tomu mi prišla upomienka?

Odporúčame Vám kontaktovať Klientský servis na čísle 02/593 42 773, kde Vám pracovníci overia všetky nami evidované platby.

Dá sa úver zaplatiť aj jednorazovo?

V prípade úverov schválených do 10.6.2010 je účtovaný poplatok 4% z predčasne splatenej istiny. Ak bol úver schválený po 10.6.2010 tak predčasné splatenie úveru nie je spoplatnené.

Čo zahŕňa mesačná splátka, ktorú Vám uhradím?

Mesačná splátka sa skladá z:

  • istiny
  • úroku
  • poistenia úveru

Čo sa stane, ak na úver uhradím vyššiu sumu ako je celá dlžná čiastka?

Odporúčame Vám kontaktovať linku Klientský servis 02/593 42 773, kde sa s pracovníkmi dohodnete na vrátení Vášho preplatku.

Zadal som zlý variabilný symbol pri úhrade mesačnej splátky. Ako mám ďalej postupovať?

Zašlite nám kópiu dokladu o úhrade s Vašimi údajmi a správnym variabilným symbolom na faxové číslo 02/593 42 790, alebo mailom scan dokladu na adresu klientskyservis@cetelem.sk a na základe tohto dokladu bude Vaša platba dohľadaná a priradená k Vášmu úveru.

Môžem požiadať o odklad mesačnej splátky?

Ak chcete požiadať o odklad, odporúčame kontaktovať Klientský servis na tel. č. 02/593 42 773, kde Vám operátori vhodne poradia.